Vul je contactgegevens in, omschrijf de reparatie en upload een of meerdere foto’s van de betreffende reparatie.
2. Ontvang een prijs
Wij beantwoorden je aanvraag binnen 3 werkdagen. Je ontvangt van ons de prijs en de geschatte levertijd.
3. Schoenen naar de winkel
Wanneer je akkoord bent met de prijs en de schoenen graag wilt laten herstellen kun je deze aan ons opsturen of afgeven in de winkel.
4. Tijd voor de reparatie
Bij ontvangst van de schoenen ontvang je een berichtje, we streven naar een reparatie tijd van 8 werkdagen.
5. Ophalen of retour ontvangen
Wanneer de reparatie gereed is ontvang je een betaalverzoek, indien deze betaald is worden de schoenen aan je retour gestuurd via PostNL. Indien gewenst kun je de schoenen natuurlijk ook in onze winkel ophalen en betalen.
Complimenten voor dit vakmanschap. Recent twee paar Santoni’s afgegeven waarbij ik al meer dan een jaar niets aan onderhoud had gedaan. Ze zagen er zeer slecht uit en ik denk dat menig schoenmaker ze had geweigerd. Bas en zijn team hebben het in de afgelopen weken voor elkaar gekregen om beide paren vrijwel in zo goed als nieuw staat af te leveren. Inmiddels heb ik mijn derde paar ook voor onderhoud afgegeven en wat mij betreft ga ik in de toekomst nergens anders meer heen.
Jeroen Willems
Bedankt Toppers, binnen 4 dagen mijn Durbarry Laarzen weer helemaal als nieuw! Vriendelijk, goede service, snelle levering. Mooi hersteld.
Stephanie Bitang
Zoooooo blij ben ik met mijn “nieuwe” bergschoenen! 30 jaar oud zijn ze, 15 jaar geleden kon Bas de zolen vervangen. Ik dacht dat ik ze nu zou moeten vervangen….
Maar niets was minder waar! Mijn fijne en goed ingelopen lowa’s zijn nogmaals voorzien van nieuwe zolen. En naast de nieuwe zolen zijn de schoenen vakkundig behandeld en ze zien er weer uit als nieuw. Ik kan er weer 15 jaar tegen 😀